homoperfuzja | arek kremza

(frag. rozmowy miedzy Kremolitem, Paul’em, Albertem, Samuelem i Louis’em)
 
 
Sprawę z tego wszystkiego, że świat uparł się na mnie i
Wtłacza mnie coraz głębiej w tę rdzawą bańkę kpiny,
Zacząłem sobie zdawać dopiero po tym, gdy poznałem
Agatę. Czy to dość fatalistyczne Louis?
 
Wszystkie moje dotychczasowe plony drogi Paul
Utrzymywały mnie jednak w jakiś niewytłumaczalny
Sposób tuż nad dnem. Jednak dopiero ta niebywale
Magiczna znajomość wyrżnęła mnie srogo w dupsko.
 
Czyż jednak nie rozmawialiśmy kiedyś drogi Samuelu
Przy herbacie i ciastkach o czasie, a raczej jego braku?
Wiec już nie wiem teraz czy czasem to nie był sernik.
Ale wracając do ciebie…Wiec pojawiła się…Słucham?
 
I znowu te bzdury: Świat bez miłości byłby światem martwym.
Co ty pierdolisz Albercie. Słuchaj! Agata przyszła i mówi:
Chciałabym sobie dobrowolnie przefiltrować krew.
Ot tak. Żeby oczyścić się z przeszłości i sprzymierzyć z jutrem.
 
I co? …? Nic. Kurwi się dalej. Boga nie ma – bo jest. Czas stoi.
Wiec wszystko na miejscu. Przepraszam Panowie. Panie.
Miało być na temat a jest daleko w pamięć… Daleko w co?
No właśnie. Więc jest w temacie. Bo nic nikt i nigdy.
 
 
/tekst sponsorują literki: c, i, o, r, a, n/
 
 

2 komentarze

  1. co za bzdury

  2. Agata chciala dobrowolnie przefiltrowac krew…tutaj z Nim,a nie tam-sama z tymi zmorami…teraz jest tutaj i On tez jest i co???Agata sama przefiltrowuje krew kazdego dnia i kazdego dnia zastanawia sie nad sensem tego zabiegu???…bo dla samej siebie niewarto tego robic ,niewarto walczyc kazdego dnia z tymi zmorami Arku.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skomentuj

