Michał Nowak – All in

A trefl jest jak wieczór w domu pachnie grzankami słychać skwarczenie
tłuszczów na patelni Siostrzyczka skacze po łóżku i wykrzykuje
„jupikajej pomper foker” nasz śmiech jest czysty i wartki jak strumień
[górski

K trefl też jest jak dobry wieczór a moja Q trefl rozciąga mięśnie nóg siedzę obok niej
i czytam o zwycięstwie siatkarzy którzy w pył roznieśli ruskich oglądam
[ją
zza gazety a moja Q przez ten czas przez cały ten czas mówi o czymś

moja Q trefl siedzi na podłodze przesadza papryki które udało się nam
wyhodować od ziarenka one są delikatne i chwiejne a jej ręce
gdy dotyka mojego policzka pachną ziemią i szczęściem

J trefl pisze powtarzając po Marii Skłodowskiej: krótki żal będzie
po mnie jak po wielu innych
dlatego na skwerku przy ul. Pięknej
by nie wyrzucić starego chleba karmię nim wróble i gołębie

10 trefl jest pomiędzy glanc a pomadą jak mawia moja dobra
Matka która przeczuwa już że w 36’ pierwsze strony francuskich
gazet więcej miejsca poświęciły wynikom II etapu tour de france

niż śmierci Marii Curie

/tekst sponsorują literki o,c,z,k,o/

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skomentuj

