Rafał Rutkowski – Nowa kolekcja

Mój znajomy krawiec
który pomagał mi się urodzić
ciągle pytał dlaczego akurat wybrałem to ciało
i czy będę chciał go sobie przypomnieć
gdy już mnie całego w nie wpiszą

wtedy dowiedziałem się że we współczesnych miastach
są twarde systemy aby nikt ich nie pamiętał
zapisują tylko w takich miejscach mapy
z których nie możesz nic przeczytać

musiałem poznać sam dokładne źródło i ocean
wiedzieć kim jestem i dokąd idę
aby połączyć zerwane kable z radiostacją
która mówi nam o dawnej drodze

ona informuje całkowicie
bez względu na nasze nieprzystosowanie
dlatego to normalne że możesz ją pomylić ze śmiercią
lub panicznie się przestraszyć

ta rozgłośnia jest nowym wynalazkiem
ale bezpieczeństwo jest raczej pewne
choć chłód i zupełna inność czasem
awaryjnie wypędza nas z ciała
to możemy się z niej wszystkiego dowiedzieć

tak udało mi się uszyć marynarkę
i przeczytać z niej od mojego krawca
że ludzie to tylko ubrania i nigdy nie myślał
że potrzebują czegoś jeszcze

/tekst sponsorują literki f,i,z,y,k,a,i,c,h,e,m,i,a/

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skomentuj

