Grzegorz Kwiatkowski – E r n s t B e c k e r – L e e , u r . 1 9 0 5 , z m . 1 9 4 0/W a l t e r S t e i n e r , u r . 1 9 5

E r n s t   B e c k e r – L e e ,   u r .   1 9 0 5 ,   z m .   1 9 4 0

 

wybiłem się za mocno z progu

i rozbiłem na polanie

(do bezpiecznego lądowania

zabrakło mi odpowiedniego skosu)

 

mogłem zginąć od razu

i przerwać rdzeń kręgowy

tak byłoby łatwiej

 

ale resztką sił widziałem zbiegowisko

i z ich krzyków i relacji wyłonił się obraz:

 

przegryziony język

wystająca kość obojczykowa

i krew wydobywająca się z rękawa kombinezonu

 

W a l t e r   S t e i n e r ,   u r .   1 9 5 1

 

byłem najlepszy i skakałem najdalej

ale bałem się że skończę jak Ernst Becker-Lee

i ze strachu przerwałem karierę

od kilku lat sparaliżowany

przez stwardnienie rozsiane

dożywam spokojnej starości

 

/wiersze sponsorują literki p,o,c,z,ą,t,e,k k,o,ń,c,a/

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skomentuj

