Damian Bus – Wiersz kulinarny dla Emila Ciorana

Tę ilość czasu pomiędzy-zagotuj.
Rożnicę między kiedy przychodzisz i
kiedy mówisz,ze przyjdziesz.
Nie.Nie jest tak prosto.
Ja tez nie jestem nowicjuszem.Różnice pomiędzy
oczekiwanym a rzeczywistym przyjściem,
niezależnie od tego,co mi powiedziałaś.
Biblii nie można czytać dosłownie.
Zabiera pasy wypowiedzianego czasu,
ale w tym nowym cienkim pasku,
nowym szoku czasu zwijam się i charczę
oblewa mnie tęsknota,
głową tłukę o ścianę,
o podłogę,albo
płonę w złożonym fotelu.
Ciałem i duchem doświadczam rozkoszy
wszystkich dręczonych przede mną,
albo leże na łóżku i mnie rozdziera.
Świętych zawsze uśmiercano
na różne sposoby.
Człowiek zawsze

oblizywał się Bogiem.

/wiersz sponsorują literki z,a c,h,i,n,y/

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Skomentuj

